середу, 24 серпня 2016 р.

Підручник з інформатики для 8 класу

Шановні колеги! Представляємо Вам підручник, що продовжує авторську серію навчальних видань, в основу концепції якої покладено формування в учнів ключових і предметних інформатичних компетентностей.

  • У підручнику багато завдань і вправ, у тому числі — компетентнісних задач і проектів, розв’язуючи та виконуючи які, восьмикласники набуватимуть нових знань й умінь.
  • Теоретичний і практичний матеріал подано у співставленні різних середовищ, зокрема, програми з пакетів Microsoft Office та Libre Office, мови програмування Pyton і Free Pascal та середовища програмування Blockly, IDLE, PyCharm і Lazarus.
  • У межах кожної теми передбачені різні види діяльності учнів, для кожного з яких виділена окрема рубрика.
  • Рубрика Пригадайте призначена для актуалізації знань, що вивчалися в попередніх класах. У рубриці Ви дізнаєтесь перелічені найважливіші питання, які розглядатимуться в темі.
  • Новий матеріал викладено в рубриці Вивчаємо. Виконуючи вправи з рубрики Діємо, восьмикласники навчаться кодувати дані, створювати мультимедійні проекти, опрацьовувати текстові та числові дані, розробляти в середовищах програмування проекти для опрацювання даних різного типу.
  • Рубрика Досліджуємо містить завдання, що пропонують підліткам експериментувати, самостійно шукати відповіді, відкривати для себе нові можливості. Рубрика Обговорюємо — питання, які рекомендується обговорити колективно або в малих групах.
  • Навчитися планувати свою навчальну роботу, мислити логічно, шукати нестандартні розв’язки завдань, робити висновки та самостійно приймати рішення допоможуть вправи з рубрики Працюємо самостійно.
  • Додатковий матеріал розміщений на закладках Цікаво на берегах підручника. У рубриці Цікаві джерела запропоновані посилання на корисні відомості та інструменти для навчання, доступні в мережі Інтернет. Швидко відкрити їх можна за допомогою поданих QR-кодів.
  • Сучасне художнє оформлення підручника сприятиме розвитку візуального інтелекту підлітків.

Навчаючись за підручником «ІНФОРМАТИКА», восьмикласники зрозуміють, як кодуються дані для їх опрацювання за допомогою комп’ютера, навчаться знаходити відмінності між різними складовими комп’ютера, пристроями та програмним забезпеченням, продовжать удосконалювати свої знання й уміння з опрацювання текстових даних у середовищі текстового процесора та числових даних за допомогою табличного процесора. Опанують нові програми для роботи з об’єктами мультимедіа. На сторінках підручника подано опис мов програмування Python і Free Pascal та приклади створення відповідних програм, а за допомогою середовищ програмування, що підтримують ці мови, учні навчаться розробляти програмні проекти, які можуть стати у пригоді в навчанні, побуті й розвагах та, можливо, сприяти майбутньому вибору професії.

Завантажити презентацію до підручника можна за :посиланням

8 коментарів:

Unknown сказав...

Добрий вечір. А буде розміщено електронний варіант підручника, десь для скачування?

Ольга Барна сказав...

На сайті видавництва є електронна версія. Автори не мають права розміщувати будь-де електронні варіанти підручника без згоди видавництва. Тому звертатись потрібно у видавництво.

Unknown сказав...

На сайті версія тільки для ознаомлення, хоч повинна бути і повна версія. Листа написав деілька днів тому, відповіді немає. Можливо Ви як співавтор зможете зв'язатися з видаввництвом і дізнатися коли появиться повна версія для завантаження. Буду Вам дуже вдячний.

Ольга Барна сказав...

Дякую, я звернусь до видавництва за роз'ясненням

Ольга Барна сказав...

За повідомленням видавництва повна електронна версія підручника для 8 класу буде розміщена на сайті видавництва найближчим часом

Unknown сказав...

Дякую за відповідь. Буду чекати повний варіант.

logitech сказав...

На малюнку 3.3 (с. 19) помилка: елемент материнської плати, позначений як процесор, насправді південний міст. А процесор розміщений під радіатором системи охолодження.

Ольга Барна сказав...

Шановний logitech! Дякуємо за зауваження! На схемі власне показано не сам процесор, а його місце розміщення. Але вважаємо, що вчитель має звернути на це увагу та продемонструвати реальну модель комп'ютера та продемонструвати сам процесом. На жаль, розміри малюнка та обсяг підручника це не дозволити.