1) завдання 1, 2 або 3 (за варіантами);
2) завдання 1 і 2, 1 і 3 - за варіантами.
Якщо в класі вивчається тільки мова програмування Python, тоді можливі такі варіанти:
1) завдання 1 і 4, 2 і 4.
Якщо у класі вивчається дві мови програмування, до доцільно дітям запропонувати на власний вибір дві задачі із 1, 2, 3 які мають бути виконані в кожному із середовищ і завдання 4.
Розв'язок в середовищі Lazarus
Вигляд форми поданий на малюнку. Слід зазначити, що учні можуть обрати інший інтерфейс. Тому вчителю можна обговорити інтерфейс програми з учнями до початку виконання завдання. Якщо виведення результатів не буде відбуватись у надписи на екранній формі, то можна використати вікна повідомлень. тоді код програми та її інтерфейс буде відмінний від пропонованого.
У зошиті для практичних робіт план розв'язування завдання та усі необхідні формули наведені на с. 42. Автори також пропонують тест для перевірки правильності виконання завдання для довжини гірки с=100 та кута 30 градусів.
Розв'язок в середовищі PyCharm
Результат виконання для контрольних значень с=100, k=30.
Розв'язок в середовищі Lazarus
Екранна форма проекту може мати вигляд, як на малюнку. Якщо учні не передбачили надписи для отримання відповіді, тоді результат можна вивести у вікно повідомлення. Код програми при цьому має передбачити команду виведення результату у вікні повідомлення.
Розв'язок в середовищі PyCharm
Зверніть увагу, що у програмі використано функцію round, у якій другий аргументом вказана кількість знаків після коми. Роботу з цією функцією можна продемонструвати під час обговорення результатів практичної роботи.
Результат виконання для контрольних значень
Зауважте, що учні можуть використати формулу, у якій не застосовано винесення за дужки. Аналізуючи результати практичної роботи можна продемонструвати учням "красивий" розв'язок.
Розв'язок в середовищі Lazarus
Результат виконання програми для котрольного прикладу S=90 n=3
Розв'язок в середовищі PyCharm
Зауважте, що учні можуть використати формулу, у якій не застосовано винесення за дужки. Аналізуючи результати практичної роботи можна продемонструвати учням "красивий" розв'язок.
Результат виконання для контрольних значень
9 коментарів:
Доброго дня, 3,14 варто замінити величиною pi
Доброго дня. Дякую, пані Любо, поправила.
Дякую!!! дуже корисно!
У завданні1 чи не доцільніше замість написів (Label3,Label4)використати поля (Edit1, 2)?
Доброго дня, пані Маріє! Текстове поле вивчають у наступному уроці.
Дуже дякую за зразки розв'язків.
Маю надію, що далі буде ...
Пишу сюди, так як на блозі для 7-го класу Ви не відповідаєте.
Отже питання стосовно 7 класу.
Ламаю голову над Завданням 2 Параграфу 19.
Надайте, будь-ласка, рекомендації як створити проект Вгадай молодію.
Буду дуже вдячний.
Не встигаю :(, тому вибачте, що не відповіла на коментар у блозі 7 класу. Якщо швидко, то у підручнику с. 136 практично розв'язано завдання. потрібно тільки правильно поставити програмні коди об'єктам. Немає програми для таймера, зміни вигляду сцени. Якщо повний розв'язок, то трохи пізніше
Дякую за відповідь!
На сторінці 136 явно не вистачає команд, не зрозуміло щодо кнопок з назвами та номерами мелодій, та й мелодій лише дві, а в завданні три необхідно.
Буду очікувати на рекомендації від Вас.
Дуже добре, що є до кого звернутися.
Дописати коментар